Tacka vet jag FREDAG!

Fy sjutton säger jag bara! FREDAGEN är här! Så hinla skönt!

Jag är så glad att helgen är här så jag slipper alla negativa människor där ute, är så trött på att alla personer hela tiden är så himla pessimistiska, man måste ju för fasen vara positiv! Annars kommer man ju för fasen ingenstans!

Samma gäller de personer som trycker ner min utbildning i papperskorgen hela tiden och säger att: -" Det är inte lätt att få jobb inom detta område och det är inte lätt med det här och inte det där heller..."  Och detta är de personer som ska guide mig genom utbildningen eller de som redan jobbar inom området. Jag menar, vill de skrämma bort mig från utbildningen eller vad är det frågan om?!

Ja ja nu ska jag ägna kvällen åt go mat och härligt sällskap som är min fina fina Peter=)

Dagens motto: STAY POSITIVE PEOPLE!

Dagens låt: Feist med låten 1234, (svinbra låt!!!)

Ha det gott mina vänner där ute och kärlek till er alla!
Allmänt | |
#1 - - Linda:

Oh kära vän! Du ska absolut INTE lyssna på dessa negativa personer. Jag vet att du kommer gå svin långt! Och det ska dom få äta upp den dagen! Jag är precis på din nivå, varför vara så negativ??? Man blir så mycket gladare av att vara positiv! Du äger det du gör, så borsta bara av deras tråkigheter, dom studsar på dig och landar på dom själva!



Ha nu en fantastisk helg mitt hjärta! Pusssss

#2 - - Linda:

Hej gumman! Jag vet inte vad det blev för fel men jag vet att jag har skrivit till dig här redan men nåt blev nog fel. Det jag skrev då var att du ska inte lyssna på dom! Dom är allmänt bittra och du kommer gå hur långt som helst, det vet jag! För du är Majvi Maggan Larsson och kan allt du ger dig in på! Världs klass. Puss bästa du! Puss

Upp