ETT NYTT UTSEENDE

Hej allesammans!
 
Idag är det onsdag och jag har varit hemma och försökt komma ikapp med skolgrejer och diverse efter två dagar på det nya extrajobbet. Det har gått lite sådär kan man väl säga =) Vad ska man göra när man just införskaffat sig Diablo 3, Plus att man har fyra nya bågar hemma att försöka prova och till slut bestämma sig för ETT par. Japp, ni läste helt rätt. Jag ska skaffa glasögon!
 
 
Min naturliga reaktion var givetvis som ovanstående bild. Japp, så kändes det inombords då jag alltid trott att jag behöver brillor men alltid gått från optikern med betyget "perfekt syn". Nej minsann, nu är jag närsynt med litet brytningsfel. Japp, så att ehh...
 
Va? Ska jag ha glasögon? De här ögonen?
 
Skiiiiit.....
 
 
Men men, det är bara att gilla läget helt enkelt. Och jag menar man har ju kunnat vänja sig förr så det ska nog gå den här gången också :)
 
Då kommer frågan vilka brillor man ska välja? Här har jag lite olika par som jag fått med mig hem.
 
 
Mina fyra finalister. (Men herregud va svårt det är att välja!!!)
 
 
Glasögon nr 1.
De här bågarna är mer raka och fyrkantiga. Tycker dock kanske att det blir lite "sekreterare-look" på detta, men hej inget fel på det. Men kanske inte för mig?
 
Glasögon nr 2.
Ännu mer fyrkantiga och rakare. Fina men jag är osäker.
 
 
Glasögon nr 3.
De här är lite mer min smak. Lite rundare och känns inte riktigt så skarpa. Och känns lite större vilket jag gillar =)
 
 
Glasögon nr 4.
De här är än så länge mina favoriter. Ännu rundare till formen än nr 3 och lite mer markerande med tjockare linjer. Gillar att de sticker ut lite mer. Känns mycket mer jag.

Men vad tycker ni?
 
Nu: skriva klart en recension på The Red Road, (om ni inte sett den så gör't!)
 och titta lite på Game of thrones, säsong 4! Om jag hinner.
 
Ha det fint så länge! KRAMAR
 
 
| |
#1 - - Linda:

Åh men du passar ju jättebra i alla dom! Förstår att det är en liten omställning. Jag tror också jag behöver. Känner att det börjar bli svårare att fokusera på nära håll :S Så vilket par du än väljer så kommer du vara snygg!

Upp