Inredningstips som inte kostar skjortan

Ibland när man spatserar här hemma i lägenheten, vilket jag gör ganska mycket varje dag då jag läser en distanskurs, börjar det lätt klia i fingrarna och man vill bara göra om! Byta allt eller flytta på allt, ja vad som helst bara det blir lite förändring!
 
Jag fick en idé som bara kräver lite grann av en, men gör så himla mycket med rummet!
 
Köp en liten vas eller två på en secondhandbutik, de brukar inte kosta så mycket. Tror jag köpte mina för en 5:a eller 10:a/st.
 
Köp sen en liten bukett med blommor du tycker extra mycket om. Jag valde rosa nejlikor. Sen får du klippa av dem lite på stjälken så att de går ner ordentligt i vasen. Ja det beror på hur liten vasen är. 
 
Placera sedan ut i rummet/rummen och vips! En liten förändring! Och trots liten så piggar det faktiskt upp!
 
Tycker nästan att blombladen ser ut som tyllkjolar. Vem vill inte ha det i sitt vardagsrum?
 
 
 
En på nattduksbordet.
 
 
Matchar boken jag läser nu.
 
 
Och slutligen en i badrummet. Fint va?
 
 
 
Det som är fint | |
Upp