Ute: regn...

Jaha, då var jag hemma efter en supertrevlig grillning och fika med mina gamla vänner från gymnasiet. Riktigt trevligt! TAck allihop för en lyckad kväll!

Alltså, vad hände med sommaren egentligen? Brukar inte augusti vara en ganska fin sommar månad? Jag menar, vad hände med värmen? Jag tänker därför överge detta klimat en vecka mot 25-30 grader på rhodos med min boyfriend! Ska bli så himla gött!!! Åker på onsdag! Ska bli helt underbart med sol och bad för det har jag inte skämt bort mig med här hemma inte. Har ju jobbat en stor del av sommaren så har badat kanske två ggr...

Men ska inte klaga då jag har trivts väldigt bra på mitt sommarjobb, vilket jag alltid gjort. Men snart är det dags att möta verkligheten... Den 29 augusti startar första lektionen av filmvetenskap!!! SKa bli så himla kul och JAG LÄNGTAR! helt otroligt att jag LÄNGTAR till skolan!

Och snart om inget kommer i vägen för det så blir det snart dags för min andra tatuering! Wonderwoman och jag kommer blir ett!

Nu: Dags för sängen. Ska upp och plugga i mon...

godday!


Allmänt | |
#1 - - Linda:

Gud så härligt ni måste ha det just nu! Lite avis när man sitter i en lägenhet och tittar ut på ösregn ;) Vi får ses när du kommer hem igen! Ska bli coolt med Wonderwoman! =) Puss gullis

Upp