DEN 29:E DECEMBER

Herregud alltså! Hur kunde allt gå så fort! Julafton, juldagen och annandagen är förbi, och snart är 2013 här! 
 
Hru har jag tillbringat min tid dessa dagar? Låt oss se...
 
 
Dan före dan före dopparedan stod jag i köket och gjorde julgodis till svärföräldrarna mina, med lite hjälp av sambon. Det blev chokladkola med kokos och vit chokladtryffel med kokos. Smarrigt om jag får säga det själv!
 
Vit chokladtryffel.
 
 
 
Chokladkolan innan jag doppat den i choklad
 
 
Sedan förpackades dessa i burkar med fin fina etiketter och röda band. 
 
Resultatet! De fina burkarna är köpta på Lagerhaus, även de fina jul-etiketterna. 
 
Använde mig av blan annat denna bok och icas hemsida för julgodis. 
 
 
 
Dan före dan före dopparedan firade jag och sambon vår lilla jul innan vi delade upp oss på julafton, vilket vi alltid gjort under den tid vi varit tillsammans. Många tycker nog det är konstigt, men har man inga barn och istället gamla traditioner som man inte vill bryta så funkar det, för oss i alla fall. Här är granen och julklapparna. Leopardmatta till granen, givetvis!
 
 
 
Jag fick bl.a. ett tung paket, vilket visade sig vara denna boken  av Tim Burton! En samling av hans tecknigar och inspiration till några av alla hans karaktärer i de fina filmer han gett oss. Lycka!
 
 
En av de illustrationer i boken. Känner ni igen honom? 
 
 
Fick även detta spel som jag funderat på länge! Tackar!
 
 
Den finaste t-shirten fick jag. The Cure! 
 
 
Samt en T-rex t-shirt! 
 
 
Lycklig tjej
 
Å så slog vi in paket till respektive familj, min och sambons, och shit va mycket det blev till slut ändå. Trots att man varje år säger till varandra att "-i år blir det inte så mycket julklappar, hörrni". men men, vad ska man göra?
 
 
Detta var dan före dan före dopparedan. Snart kommer mer bilder att bjudas på! 
 
 
| |
Upp