Haaalllååå där!

Japp, var ett tag sen jag skrev här. Har inte hunnit med min blogg, skulle vilja skriva här mycket mer än jag gör, men ibland har jag inte den rätta känslan. Nåväl, igår började dagen med, håll i hatten: Babyrytmik! Min syster tog med mig på babyrytmik med sina två små godingar och det var jätteroligt =) Min syster har tvillingar och därför kunde vi ha varsin bebis och hjälpas åt att hålla koll på de små liven. Shit säger jag bara, min syster är... supermorsan!. Hon har sån koll och ändå ett sånt lugn med sina bebisar, hon verkar verkligen veta vad hon gör. Hoppas jag blir en sådan mamma när jag får barn någon gång.
Hur som helst, vi var där på babyrytmiken, som förresten mitt kusinbarn höll i, hon går sista året på barn och fritid och håller i babyrytmik som ett projektarbete. Hon va riktigt duktig=) Efter rytmiken fick bebisarna krypa runt och shit va de kryper fort! När hela grejen var över åkte jag, min syster och bebisarna hem till mig och käkade mat och umgicks. Hittade idag fingeravtryck på TV:n samt hyllan där tvillingarna hade varit på upptäcktsfärd hehe.
Här ser ni världens finaste tvillingpar! och världens finaste och grymmaste morsa!
På kvällen igår umgicks med sjukt trevliga människor och va ute en sväng men skriver mer om det i veckan, är riktigt hungrig nu.
bye!
Allmänt | |
#1 - - Linda:

så himla fina!!!! Ja din syrra är allt grym hon! Kan tänka mig att hon har koll liksom! Du kommer bli minst lika grym den dagen du skaffar barn! puss finaste!

Upp