hmm...?

Hej hopp!

Idag har jag varit upptagen med...absolut ingenting. Hade tänkt sticka till klitterbadet som jag alltid snackar om jämt och ständigt men skyllde på lite ont i foten och lite känningar i halsen som kanske kunde utvecklas till en förskylning... Guuuud vad patetiskt! hehe

Men måste försöka sticka dit i veckan iaf, men i mon blir det att besöka mor och far en stund på dagen. Ska bli kul och kanske jag kan få dem att titta på filmen de fick i julklapp, Män som hatar kvinnor. Man kan ju alltid hoppas...

Idag har jag dock gjort en nyttig sak, nämligen uppdaterat mitt CV och skrivit en lista på företag att söka jobb hos. Fan va segt att inte ha ett säkert sommarjobb, blir lite orolig att jag inte ska hitta något i sommar, men va fan, det ordnar sig nog. Ska ringa till dessa i veckan och försöka slå på charm...ehmm... eller nåt.

Längtar lite till att komma in i rutiner igen vilket betyder att jag längtar till att skolan ska börja...har nog aldrig gjort det innan...hmm...Har kanske feber?



Allmänt | |
#1 - - Linda:

Du ärgrym och vem vil inte ha söta dig på sin arbetsplats, tro på dig själv så kommer detta gå vägen! Pusssss

#2 - - Mari:

Å, fin du är=)



Ja du har rätt, man måste tro på sig själv så blir saker och ting lättare. PUSS

#3 - - Lina:

så du har pluggat filmvetenskap?

#4 - - Mari svarar Lina:

Japp, jag har läst filmvetenskap 1-30 hp nu i höstas på högskolan i halmstad, och nu har jag börjat andra terminen och jag älskar det. Synd bara att de skär ner på humanioras sektion, det är inte bra.

Upp