Har börjat räkna ner.

Japp, nu är det endast en vecka kvar av mitt sommarschema och sen...LEDIG! Och hjälp vad jag längtar! Äntligen ska jag kunna ha en sovmorgon och sova utan att bli väckt av mitt hemska alarm på mobilen. 
 
Jag passar inte riktigt för ett arbete i butik har jag märkt. Jag blir trött på det fort och jag längtar tillbaka till skolan(?!).  Ett positivt tecken dock, eftersom jag valt själv att plugga. Filmvetenskap 61-90 hp, snart kommer jag!
 
Och något man inte får glömma är ju att sista dagen för att svara ja på sin utbildning är idag 30 juli. Så tänk på det alla som ska börja plugga i höst, GLÖM EJ ATT SVARA JA!
 
 
 
Nä nu blir det lite handbollstittande, Sverige-Norge! Svårt lag Norge. Har ju vunnit många mästerskap.
 
 
 
 kram
| |
#1 - - Linda:

Så jäkla skönt för dig, du är så grym som har stått ut på det där stället!!! Du är mycket bättre än det där stället för det första :) Puss

Svar: Tack vännen för dina fina ord, det värmer! Japp det ska bli skönt att slippa detta nu. Ha ha, har gått så långt nu att jag längtar efter skolan när jag ser öresundståget mot halmstad haha.
Mari

Upp