MY WARDROBE IS GETTING A NEW FRIEND

Godkväll! idag trotsar jag sol-och värmehetsen för att vara inomhus. ja, ni hörde rätt: Jag ligger i soffan inomhus och läser kapitel ur " 1Q84" av japanske författaren Haruki Murakami och äter mini-twisters;-) Helt okej sysselsättning om ni frågar mig.







en annan aktivitet under denna vecka har varit att kika runt på tradera efter klänningar. och gissa om jag hittade en fin! den här röda drömmen är på väg hem till mig om kort!
tänkte att de kan passa bra med mina nya Moheda sandaler :-) älskar dem by the way!


har även lag till de här fina klänningarna i min minneslista.
vem älskar inte randigt?




prickigt är en favorit hos mig.



Den här saken är jag tveksam om men jag kan liksom inte ta bort den från listan. Jag tänker att stilikonen Elsa Billgren skulle rocka i den här klänningen med sitt röda lockiga hår. Men kan jag, är frågan... Hur som helst får den ligga kvar i listan ett tag till.

Nu fortsätter jag med mitt slappande i soffan!
Ha en fortsatt trevlig tisdag!
| |
Upp